Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Кафе-кондитерська
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Львівська майстерня шоколаду |
50,00% |
5 |
|
1. |
3 |
Шоколадниця
|
50,00% |
5 |
|
3. |
|
Реприза |
33,33% |
3,33 |
|
4. |
1 |
Віденські булочки |
25,00% |
2,50 |
|
5. |
~ |
Волконский |
16,67% |
1,67 |
|
6. |
|
CITY∙ZEN
|
8,33% |
0,83 |
|
6. |
~ |
Honey |
8,33% |
0,83 |
|
6. |
~ |
Kredens Cafe |
8,33% |
0,83 |
|
6. |
3 |
The Cake |
8,33% |
0,83 |
|
6. |
3 |
Николай |
8,33% |
0,83 |
|
6. |
~ |
Чайкоф |
8,33% |
0,83 |
|
6. |
~ |
Ярослава |
8,33% |
0,83 |
|
–. |
|
Alma Mater |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bakefeel Bakery |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bali Bowl Cafe |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Bo. Pastry |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Coffee Why Not |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Device Cafe |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
GRANO CAFÉ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Make My Cake |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Milly Filly |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Белый шум |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Зигзаг – Zigzag |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Калина |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Кондитерская (Мечникова-2)
|
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Кофейный дом «LONDON» |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лісова пісня |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Студия Мороженого |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Счастье |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Хлебный |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Чашка |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|