Результати народного голосування за 2 квартал 2023 року у категорії Життя міста / Заклади харчування / Кафе-кондитерська
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
~ |
Шоколадниця
|
100,00% |
5 |
|
–. |
|
Alma Mater |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bakefeel Bakery |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bali Bowl Cafe |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bo. Pastry |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
CITY∙ZEN
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Coffee Why Not |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Device Cafe |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
GRANO CAFÉ |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Honey |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Katy’s Cakes |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kredens Cafe |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Make My Cake |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Milly Filly |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
The Cake |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Белый шум |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Віденські булочки |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Волконский |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Зигзаг – Zigzag |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Калина |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кондитерская (Мечникова-2) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кондитерська «Вероніка» |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Кофейный дом «LONDON» |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Лісова пісня |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Львівська майстерня шоколаду |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Николай |
0,00% |
0 |
|
–. |
1 |
Реприза |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Студия Мороженого |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Счастье |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Хлебный |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Чайкоф |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Чашка |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ярослава |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2023 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2023»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Кафе-кондитерська»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2023», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|