Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Туризм / Тури по Україні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Украина-Тур |
44,83% |
5 |
|
2. |
3 |
Країна Ю Ей |
27,59% |
3,08 |
|
2. |
|
Унікальна Україна |
27,59% |
3,08 |
|
4. |
~ |
Galicia Tour |
20,69% |
2,31 |
|
5. |
|
Орнамент України |
10,34% |
1,15 |
|
6. |
3 |
Динай-тур |
3,45% |
0,38 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|