Результати народного голосування за 2 квартал 2019 року у категорії Туризм / Тури по Україні
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Украина-Тур |
26,67% |
5 |
|
2. |
4 |
Galicia Tour |
20,00% |
3,75 |
|
2. |
5 |
Унікальна Україна |
20,00% |
3,75 |
|
4. |
|
Tour-Poezdka |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
|
Все включено |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
2 |
Добре поїхали |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
|
Квітка Буковини |
13,33% |
2,50 |
|
4. |
3 |
Країна Ю Ей
|
13,33% |
2,50 |
|
9. |
|
Big Travel |
6,67% |
1,25 |
|
9. |
|
Reikartz Travel Ukraine |
6,67% |
1,25 |
|
9. |
4 |
Динай-тур |
6,67% |
1,25 |
|
9. |
4 |
Феєрія
|
6,67% |
1,25 |
|
–. |
5 |
Anga Travel |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Орнамент України |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|