Результати народного голосування 2006 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Караван |
46,15% |
5 |
|
2. |
3 |
Глобус |
34,07% |
3,68 |
|
3. |
2 |
METRO |
18,68% |
2,20 |
|
4. |
2 |
Україна |
20,88% |
2,15 |
|
5. |
|
ЦУМ |
14,29% |
1,86 |
|
6. |
|
Аладдін |
15,38% |
1,59 |
|
7. |
3 |
Метроград |
13,19% |
1,49 |
|
8. |
4 |
Город ОК! |
10,99% |
1,38 |
|
9. |
7 |
Магелан |
12,09% |
1,36 |
|
10. |
~ |
Квадрат |
12,09% |
1,24 |
|
11. |
2 |
Альта-Центр |
8,79% |
1,06 |
|
12. |
7 |
Піраміда |
9,89% |
1,03 |
|
13. |
|
Arena-City |
9,89% |
1,02 |
|
14. |
5 |
Мандарин-плаза |
7,69% |
0,67 |
|
15. |
|
Promenada |
4,40% |
0,44 |
|
16. |
|
Макрос |
2,20% |
0,37 |
|
17. |
|
Навігатор |
3,30% |
0,34 |
|
18. |
7 |
Сіті Центр |
3,30% |
0,29 |
|
19. |
|
Олімпійський |
3,30% |
0,25 |
|
20. |
7 |
Європорт |
2,20% |
0,17 |
|
21. |
~ |
Печерський |
1,10% |
0,08 |
|
–. |
|
VMB |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ритм |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Самшит |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгово-розважальний комплекс». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|