«Фаворити Успіху» logo Торгово-розважальний комплекс :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Караван  46,15% 5
2.
3
Глобус  34,07% 3,68
3.
2
METRO  18,68% 2,20
4.
2
Україна  20,88% 2,15
5. ЦУМ  14,29% 1,86
6. Аладдін  15,38% 1,59
7.
3
Метроград  13,19% 1,49
8.
4
Город ОК!  10,99% 1,38
9.
7
Магелан  12,09% 1,36
10.
~
Квадрат  12,09% 1,24
11.
2
Альта-Центр  8,79% 1,06
12.
7
Піраміда  9,89% 1,03
13. Arena-City  9,89% 1,02
14.
5
Мандарин-плаза  7,69% 0,67
15. Promenada  4,40% 0,44
16. Макрос  2,20% 0,37
17. Навігатор  3,30% 0,34
18.
7
Сіті Центр  3,30% 0,29
19. Олімпійський  3,30% 0,25
20.
7
Європорт  2,20% 0,17
21.
~
Печерський  1,10% 0,08

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгово-розважальний комплекс».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/trade-entertainment-center/?results=2006U