«Фаворити Успіху» logo Торгово-розважальний комплекс :: Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Караван  36,00% 5
2. Глобус  28,00% 3,89
2.
6
Термінал  28,00% 3,89
4. Квадрат  20,00% 2,78
4.
5
Україна  20,00% 2,78
6.
4
Arena-City  16,00% 2,22
6. Dream Town  16,00% 2,22
6.
5
Мандарин-плаза  16,00% 2,22
6. Плазма  16,00% 2,22
10.
7
Promenada  12,00% 1,67
10.
5
Комод  12,00% 1,67
10.
6
Материк  12,00% 1,67
13.
7
Аладдін  8,00% 1,11
13.
3
Космополіт  8,00% 1,11
13.
7
Магелан  8,00% 1,11
13.
6
Олімпійський  8,00% 1,11
17.
7
VMB  4,00% 0,56
17.
5
Альта-Центр  4,00% 0,56
17.
6
Город ОК!  4,00% 0,56
17.
~
Навігатор  4,00% 0,56
17.
6
Піраміда  4,00% 0,56
–.
~
Сіті Центр  4,00% 0,56

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/trade-entertainment-center/?results=20102