«Фаворити Успіху» logo Торгово-розважальний комплекс :: Підсумкові результати голосування 2011 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2011 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
8
Космополіт  5
2.
20
SkyMall  4,41
3.
1
Dream Town  4,36
4.
3
Караван  3,53
5.
2
Блокбастер  2,65
6. Promenada  2,50
7.
5
Глобус  2,23
8.
14
Термінал  1,83
9.
25
Олімпійський  1,69
10.
24
Метроград  1,41
11.
7
Arena-City  1,33
12.
11
Комод  1,26
13.
4
Україна  1,16
14.
21
Магелан  0,79
15.
16
Макрос  0,64
16.
18
Альта-Центр  0,58
17.
13
Город ОК!  0,46
18.
22
Піраміда  0,42
19.
15
Плазма  0,412
20.
30
КосМикс  0,408
20.
19
Ультрамарин  0,408
22.
12
Квадрат  0,366
23.
17
Материк  0,255
24.
~
Європорт  0,252
24.
10
Інтервал-Плаза  0,252
24.
~
Ритм  0,252
27.
21
Аладдін  0,156
28.
30
Навігатор  0,148
29.
9
Мандарин-плаза  0,107
29.
26
Метрополис  0,107
31.
28
Дивосвіт  0,099
31.
~
Домосфера  0,099
33.
27
VMB  0,049

Notice
Торговельно-розважальний центр, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом у категорії 2011 року в категорії «Торгово-розважальний комплекс»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/trade-entertainment-center/?results=2011A