Підсумкові результати голосування 2011 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
8 |
Космополіт
|
|
5 |
|
2. |
20 |
SkyMall |
|
4,41 |
|
3. |
1 |
Dream Town |
|
4,36 |
|
4. |
3 |
Караван |
|
3,53 |
|
5. |
2 |
Блокбастер |
|
2,65 |
|
6. |
|
Promenada |
|
2,50 |
|
7. |
5 |
Глобус |
|
2,23 |
|
8. |
14 |
Термінал |
|
1,83 |
|
9. |
25 |
Олімпійський |
|
1,69 |
|
10. |
24 |
Метроград |
|
1,41 |
|
11. |
7 |
Arena-City |
|
1,33 |
|
12. |
11 |
Комод |
|
1,26 |
|
13. |
4 |
Україна |
|
1,16 |
|
14. |
21 |
Магелан |
|
0,79 |
|
15. |
16 |
Макрос |
|
0,64 |
|
16. |
18 |
Альта-Центр |
|
0,58 |
|
17. |
13 |
Город ОК! |
|
0,46 |
|
18. |
22 |
Піраміда |
|
0,42 |
|
19. |
15 |
Плазма |
|
0,412 |
|
20. |
30 |
КосМикс |
|
0,408 |
|
20. |
19 |
Ультрамарин |
|
0,408 |
|
22. |
12 |
Квадрат |
|
0,366 |
|
23. |
17 |
Материк |
|
0,255 |
|
24. |
~ |
Європорт
|
|
0,252 |
|
24. |
10 |
Інтервал-Плаза |
|
0,252 |
|
24. |
~ |
Ритм |
|
0,252 |
|
27. |
21 |
Аладдін |
|
0,156 |
|
28. |
30 |
Навігатор |
|
0,148 |
|
29. |
9 |
Мандарин-плаза |
|
0,107 |
|
29. |
26 |
Метрополис |
|
0,107 |
|
31. |
28 |
Дивосвіт |
|
0,099 |
|
31. |
~ |
Домосфера |
|
0,099 |
|
33. |
27 |
VMB |
|
0,049 |
|
–. |
23 |
Глобал UA |
|
0 |
|
–. |
29 |
Печерський |
|
0 |
| |
|
Торговельно-розважальний центр, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом у категорії 2011 року в категорії «Торгово-розважальний комплекс»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|