Результати голосування Журі Успішних Людей 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
1. |
~ |
SkyMall |
55,56% |
5 |
|
2. |
|
Dream Town |
44,44% |
4 |
|
3. |
2 |
Arena-City |
33,33% |
3 |
|
3. |
|
Блокбастер |
33,33% |
3 |
|
3. |
2 |
Космополіт
|
33,33% |
3 |
|
3. |
~ |
Олімпійський |
33,33% |
3 |
|
7. |
1 |
Караван |
22,22% |
2 |
|
8. |
~ |
Promenada |
11,11% |
1 |
|
8. |
~ |
Європорт
|
11,11% |
1 |
|
8. |
~ |
Інтервал-Плаза |
11,11% |
1 |
|
8. |
~ |
Глобус |
11,11% |
1 |
|
8. |
4 |
Город ОК! |
11,11% |
1 |
|
8. |
~ |
КосМикс |
11,11% |
1 |
|
8. |
4 |
Плазма |
11,11% |
1 |
|
8. |
~ |
Ритм |
11,11% |
1 |
|
8. |
4 |
Термінал |
11,11% |
1 |
|
8. |
4 |
Ультрамарин |
11,11% |
1 |
|
–. |
|
VMB |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Аладдін |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Альта-Центр |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Глобал UA |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дивосвіт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Домосфера |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Квадрат |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Комод |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Магелан |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Макрос |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Мандарин-плаза |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Материк |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Метроград |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Метрополис |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Навігатор |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Піраміда |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Печерський |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Україна |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку журі успішних людей найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею знаменитостей №1 у категорії «Торгово-розважальний комплекс». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|