Результати голосування Експертів 2011 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
1. |
3 |
SkyMall |
60,00% |
5 |
|
1. |
~ |
Космополіт
|
60,00% |
5 |
|
3. |
2 |
Promenada |
40,00% |
3,33 |
|
4. |
3 |
Dream Town |
20,00% |
1,67 |
|
4. |
1 |
Блокбастер |
20,00% |
1,67 |
|
4. |
3 |
Глобус |
20,00% |
1,67 |
|
4. |
~ |
Караван |
20,00% |
1,67 |
|
4. |
3 |
Комод |
20,00% |
1,67 |
|
4. |
~ |
Метроград |
20,00% |
1,67 |
|
4. |
~ |
Олімпійський |
20,00% |
1,67 |
|
4. |
~ |
Термінал |
20,00% |
1,67 |
|
–. |
|
Arena-City |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
VMB |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Європорт
|
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Інтервал-Плаза |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Аладдін |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Альта-Центр |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Глобал UA |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Город ОК! |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дивосвіт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Домосфера |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Квадрат |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
КосМикс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Магелан |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Макрос |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Мандарин-плаза |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Материк |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Метрополис |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Навігатор |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Піраміда |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Печерський |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Плазма |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ритм |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Україна |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ультрамарин |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Торгово-розважальний комплекс». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|