«Фаворити Успіху» logo Торгово-розважальний комплекс :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Dream Town  37,50% 5
1. Караван  37,50% 5
3.
6
Космополіт  31,25% 4,17
4.
~
Блокбастер  25,00% 3,33
5.
6
Магелан  18,75% 2,50
6.
7
Альта-Центр  12,50% 1,67
6.
5
Комод  12,50% 1,67
6.
7
Піраміда  12,50% 1,67
6.
2
Термінал  12,50% 1,67
6.
3
Україна  12,50% 1,67
11.
4
Arena-City  6,25% 0,83
11.
5
Promenada  6,25% 0,83
11.
6
Аладдін  6,25% 0,83
11.
2
Глобус  6,25% 0,83
11.
7
Город ОК!  6,25% 0,83
11.
3
Квадрат  6,25% 0,83
11.
4
Мандарин-плаза  6,25% 0,83
11.
5
Материк  6,25% 0,83
11.
~
Метроград  6,25% 0,83
11. Ультрамарин  6,25% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/trade-entertainment-center/?results=20112