Результати голосування Журі Успішних Людей 2012 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
1. |
2 |
Dream Town |
54,55% |
5 |
|
1. |
3 |
Космополіт |
54,55% |
5 |
|
3. |
1 |
SkyMall |
45,45% |
4,17 |
|
4. |
~ |
Аладдін |
18,18% |
1,67 |
|
4. |
5 |
Термінал |
18,18% |
1,67 |
|
6. |
3 |
Arena-City |
9,09% |
0,83 |
|
6. |
5 |
Глобус |
9,09% |
0,83 |
|
6. |
4 |
Караван |
9,09% |
0,83 |
|
6. |
~ |
Квадрат |
9,09% |
0,83 |
|
6. |
~ |
Магелан |
9,09% |
0,83 |
|
6. |
3 |
Олімпійський |
9,09% |
0,83 |
|
6. |
~ |
Піраміда |
9,09% |
0,83 |
|
–. |
~ |
Материк |
9,09% |
0,83 |
|
–. |
5 |
Promenada |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
VMB |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Європорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Інтервал-Плаза |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Альта-Центр |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Блокбастер |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Глобал UA |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Город ОК! |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дивосвіт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Домосфера |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Комод |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
КосМикс |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Макрос |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мандарин-плаза |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Метроград |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Метрополис |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Навігатор |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Печерський |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Плазма |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
РайОN |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Ритм |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Україна |
0,00% |
0 |
|
–. |
5 |
Ультрамарин |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку журі успішних людей найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею знаменитостей №1 у категорії «Торгово-розважальний комплекс». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|