Результати народного голосування 2012 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Dream Town |
51,85% |
5 |
|
2. |
|
Караван |
46,30% |
4,62 |
|
3. |
|
Космополіт |
25,93% |
2,62 |
|
4. |
10 |
SkyMall |
16,67% |
1,77 |
|
5. |
|
РайОN |
7,41% |
1,69 |
|
6. |
5 |
Глобус |
18,52% |
1,63 |
|
7. |
6 |
Блокбастер |
12,96% |
1,25 |
|
8. |
12 |
Метроград |
11,11% |
1,13 |
|
9. |
11 |
Arena-City |
9,26% |
0,84 |
|
–. |
16 |
Материк |
7,41% |
0,78 |
|
10. |
7 |
Магелан |
7,41% |
0,77 |
|
11. |
14 |
Комод |
7,41% |
0,72 |
|
12. |
19 |
Аладдін |
5,56% |
0,65 |
|
13. |
4 |
Україна |
7,41% |
0,64 |
|
14. |
8 |
Термінал |
5,56% |
0,50 |
|
15. |
21 |
Метрополис |
3,70% |
0,42 |
|
16. |
15 |
Квадрат |
3,70% |
0,33 |
|
16. |
22 |
Олімпійський |
3,70% |
0,33 |
|
16. |
18 |
Плазма |
3,70% |
0,33 |
|
19. |
17 |
Город ОК! |
1,85% |
0,19 |
|
20. |
9 |
Макрос |
1,85% |
0,17 |
|
20. |
21 |
Мандарин-плаза |
1,85% |
0,17 |
|
22. |
19 |
Ультрамарин |
1,85% |
0,14 |
|
–. |
13 |
Promenada |
0,00% |
0 |
|
–. |
23 |
VMB |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Європорт |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Інтервал-Плаза |
0,00% |
0 |
|
–. |
11 |
Альта-Центр |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Глобал UA |
0,00% |
0 |
|
–. |
22 |
Дивосвіт |
0,00% |
0 |
|
–. |
22 |
Домосфера |
0,00% |
0 |
|
–. |
19 |
КосМикс |
0,00% |
0 |
|
–. |
20 |
Навігатор |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Печерський |
0,00% |
0 |
|
–. |
14 |
Піраміда |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Ритм |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2012 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Торгово-розважальний комплекс». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|