«Фаворити Успіху» logo Торгово-розважальний комплекс :: Підсумкові результати голосування 2015 року за інтегральною оцінкою
© FAVOR.com.ua
 
Підсумкові результати голосування 2015 року за інтегральною оцінкою у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Info Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується за результатами голосування трьох респондентських груп.
Споживачі (40%)
Експерти (40%)
Знаменитості (20%)

Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають: Споживачі (небайдужа громадськість), Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).

При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:

Діаграма вагомостей при розрахунку комплексного рейтингу Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали (середній за рік бал Споживачів × 0,4) + (бал Експертів × 0,4) + (бал Журі Успішних Людей × 0,2).
1.
2
Ocean Plaza  5
2.
1
Dream Town  4,81
3. Gulliver  4,33
4.
3
SkyMall  3,78
5. Проспект  1,37
6.
7
Глобус  1,33
7.
18
Магелан  1,21
8.
4
ART Mall  1,17
9.
14
Караван  1,02
10.
9
Arena-City  0,81
11.
6
РайОN  0,62
12.
16
Космополіт  0,59
13.
20
Ультрамарин  0,53
14.
5
Блокбастер  0,48
15.
~
Дивосвіт  0,47
16.
21
Квадрат  0,43
17.
~
In Silver  0,41
17.
13
Мандарин-плаза  0,41
17.
19
Метроград  0,41
20.
15
Домосфера  0,38
20.
23
Піраміда  0,38
22.
25
Альта-Центр  0,29
22.
17
Термінал  0,29
24.
22
Метрополис  0,19
25.
8
Україна  0,17
26.
11
Promenada  0,13
26.
~
Город ОК!  0,13
28.
~
КосМикс  0,10
28.
~
Макрос  0,10
28.
10
Олімпійський  0,10
31.
~
Глобал UA  0,08
31.
12
Плазма  0,08
33.
24
Аладдін  0,07
34.
15
Інтервал-Плаза  0,02

Notice
Торговельно-розважальний центр, що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом у категорії 2015 року в категорії «Торгово-розважальний комплекс»!
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/trade-entertainment-center/?results=2015A