«Фаворити Успіху» logo Торгово-розважальний комплекс :: Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Торгово-розважальний комплекс
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Ocean Plaza  43,75% 5
1.
3
Dream Town  43,75% 5
3.
2
SkyMall  31,25% 3,57
4. Блокбастер  25,00% 2,86
5. Gulliver  18,75% 2,14
6.
7
Караван  12,50% 1,43
6.
7
Космополіт  12,50% 1,43
6. Магелан  12,50% 1,43
6. Проспект  12,50% 1,43
10. ART Mall  6,25% 0,71
10.
~
Альта-Центр  6,25% 0,71
10.
~
Глобал UA  6,25% 0,71
10.
6
Глобус  6,25% 0,71
10.
~
Город ОК!  6,25% 0,71
10.
~
Дивосвіт  6,25% 0,71
10.
~
КосМикс  6,25% 0,71
10.
~
РайОN  6,25% 0,71
10.
5
Україна  6,25% 0,71

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/trade-entertainment-center/?results=20152