«Фаворити Успіху» logo Туристична агенція :: Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2011 року у категорії
Туризм / Туристична агенція
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
~
Галопом по Европам  50,00% 5
2.
1
Авіатур  25,00% 2,50
2. Кий Авіа  25,00% 2,50
4.
~
Aquavita Lufthansa City Center  12,50% 1,25
4.
2
Dream Island  12,50% 1,25
4.
2
SV Travel  12,50% 1,25
4.
2
Гермес Тревел Груп  12,50% 1,25
4. Легко Travel&Event (Luxury Travel)  12,50% 1,25
4. Мансана  12,50% 1,25
–.
4
Клуб мандрівників  12,50% 1,25

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/travel-agency/?results=20112