«Фаворити Успіху» logo Туристична агенція :: Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 4 квартал 2015 року у категорії
Туризм / Туристична агенція
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Море Туров  46,15% 5
2.
~
ABTT – Агенція ділових подорожей та туризму  7,69% 0,83
2.
~
Aquavita Lufthansa City Center  7,69% 0,83
2.
~
Persey Travel  7,69% 0,83
2.
~
UnixTravel  7,69% 0,83
2.
~
Worldservice Group  7,69% 0,83
2.
~
Аккорд-Тур  7,69% 0,83
2.
3
Гермес Тревел Груп  7,69% 0,83
2.
~
Конімпекс Київ  7,69% 0,83
2.
3
Мандруй дешевше  7,69% 0,83
2.
3
Мережа магазинів горящих путівок  7,69% 0,83
2.
~
Пілот  7,69% 0,83
2.
3
Поехали с нами  7,69% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/travel-agency/?results=20154