Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Транспорт і квитки / Українська авіакомпанія
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Міжнародні Авіалінії України (МАУ) |
62,79% |
5 |
|
–. |
3 |
Wizz Air
|
18,60% |
1,48 |
|
2. |
|
Роза Вітрів (Windrose) |
13,95% |
1,11 |
|
3. |
5 |
UM Air |
11,63% |
0,93 |
|
–. |
4 |
ЮТейр |
11,63% |
0,93 |
|
–. |
5 |
Авіалінії Харкова |
4,65% |
0,37 |
|
4. |
|
Yanair |
2,33% |
0,19 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|