Результати народного голосування за 1 квартал 2010 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Український фаст-фуд (українська кухня)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пузата хата |
71,43% |
5 |
|
2. |
|
Два Гуся |
19,05% |
1,33 |
|
2. |
5 |
Швидко |
19,05% |
1,33 |
|
4. |
3 |
Домашня Кухня |
14,29% |
1 |
|
4. |
2 |
Здоровенькі були |
14,29% |
1 |
|
6. |
|
Євросмак |
9,52% |
0,67 |
|
6. |
|
Велика ложка |
9,52% |
0,67 |
|
8. |
|
Крим |
4,76% |
0,33 |
|
8. |
~ |
Плаза |
4,76% |
0,33 |
|
–. |
|
Три толстяка |
4,76% |
0,33 |
|
–. |
6 |
Дрова |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Трапезна Академія |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Тралі Валі |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Українські страви |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|