Результати народного голосування за 4 квартал 2010 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Український фаст-фуд (українська кухня)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пузата хата |
83,78% |
5 |
|
2. |
3 |
Два Гуся |
24,32% |
1,45 |
|
3. |
4 |
Євросмак |
16,22% |
0,97 |
|
4. |
3 |
Домашня Кухня |
13,51% |
0,81 |
|
4. |
7 |
Дрова |
13,51% |
0,81 |
|
4. |
2 |
Швидко |
13,51% |
0,81 |
|
7. |
5 |
Здоровенькі були |
10,81% |
0,65 |
|
8. |
7 |
Велика ложка |
8,11% |
0,48 |
|
9. |
~ |
Трапезна Академія |
2,70% |
0,16 |
|
–. |
6 |
Крим |
0,00% |
0 |
|
–. |
7 |
Плаза |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|