Результати народного голосування 2011 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Український фаст-фуд (українська кухня)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пузата хата |
77,03% |
5 |
|
2. |
|
Здоровенькі були |
21,62% |
1,52 |
|
3. |
|
Два Гуся |
21,62% |
1,22 |
|
4. |
5 |
Домашня Кухня |
14,86% |
1,04 |
|
5. |
6 |
Євросмак |
13,51% |
0,88 |
|
6. |
7 |
Велика ложка |
10,14% |
0,74 |
|
7. |
4 |
Швидко |
12,16% |
0,67 |
|
8. |
|
Дрова |
8,11% |
0,54 |
|
9. |
|
Плаза |
1,35% |
0,12 |
|
10. |
9 |
Крим |
2,03% |
0,09 |
|
11. |
10 |
Трапезна Академія |
1,35% |
0,06 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Український фаст-фуд (українська кухня)». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|