Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Український фаст-фуд (українська кухня)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пузата хата |
77,61% |
5 |
|
2. |
|
Два Гуся |
26,87% |
1,73 |
|
3. |
|
Дрова |
23,88% |
1,54 |
|
4. |
|
Здоровенькі були |
8,96% |
0,58 |
|
5. |
2 |
Швидко |
7,46% |
0,48 |
|
–. |
~ |
Домашні страви
|
7,46% |
0,48 |
|
6. |
3 |
Євросмак |
5,97% |
0,38 |
|
7. |
4 |
Фабрика |
4,48% |
0,29 |
|
–. |
~ |
Опля картопля
|
4,48% |
0,29 |
|
8. |
~ |
Трапезна Академія |
2,99% |
0,19 |
|
–. |
|
Плаза |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
L’Kafa – Східні домашні страви
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|