Результати народного голосування за 4 квартал 2016 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Український фаст-фуд (українська кухня)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пузата хата
|
69,23% |
5 |
|
2. |
3 |
Дрова |
19,23% |
1,39 |
|
3. |
2 |
Два Гуся |
15,38% |
1,11 |
|
3. |
|
Картопляна Хата |
15,38% |
1,11 |
|
5. |
6 |
Здоровенькі були |
9,62% |
0,69 |
|
6. |
7 |
Трапезна Академія |
5,77% |
0,42 |
|
6. |
5 |
Швидко |
5,77% |
0,42 |
|
8. |
~ |
Плаза |
3,85% |
0,28 |
|
9. |
4 |
Євросмак |
1,92% |
0,14 |
|
9. |
7 |
Фабрика |
1,92% |
0,14 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|