Результати народного голосування 2016 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Український фаст-фуд (українська кухня)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пузата хата
|
77,03% |
5 |
|
2. |
|
Два Гуся |
18,66% |
1,23 |
|
3. |
|
Картопляна Хата |
10,05% |
0,91 |
|
4. |
3 |
Дрова |
12,92% |
0,84 |
|
5. |
4 |
Швидко |
8,61% |
0,53 |
|
6. |
|
Здоровенькі були |
8,13% |
0,52 |
|
7. |
5 |
Євросмак |
5,74% |
0,36 |
|
8. |
|
Трапезна Академія |
2,39% |
0,17 |
|
9. |
|
Фабрика |
1,44% |
0,10 |
|
10. |
7 |
Плаза |
1,44% |
0,09 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2016 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Український фаст-фуд (українська кухня)». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|