Результати народного голосування за 1 квартал 2024 року у категорії Життя міста / Заклади харчування: Український фаст-фуд (українська кухня)
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
 |
I квартал (січень—березень) |
 |
II квартал (квітень—червень) |
 |
III квартал (липень—вересень) |
 |
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Пузата хата |
75,00% |
5 |
 |
2. |
 1 |
Здоровенькі були |
25,00% |
1,67 |
 |
2. |
 1 |
Картопляна Хата |
25,00% |
1,67 |
 |
2. |
 ~ |
Крила |
25,00% |
1,67 |
 |
–. |
|
Євросмак |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Плаза |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Трапезна Академія |
0,00% |
0 |
 |
–. |
|
Фабрика |
0,00% |
0 |
 | |
 |
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2024 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Учасники конкурсу (не виключаючи і лідера) також можуть вільно використовувати дану інформацію в своїх новинах, прес-релізах, звітах та інших PR-комунікаціях.
Разом із тим, потрібно розуміти, що образ нагороди конкурсу, медалі «Фаворит Успіху – 2024»,
яка вручається переможцям на щорічній церемонії нагородження, а також офіційні
статуси переможця — є зареєстрованими торговими Знаками для товарів
і послуг України, і для їх застосування потрібен дозвіл, ліцензія.
Лідер цього рейтингу має можливісь скористатися правами та привілеями переможця,
«Фаворита Споживачів». Переможець може бути представленим у статусі найкращого вибору в категорії «Український фаст-фуд (українська кухня)»
та отримати нагороду, золоту медаль «Фаворит Успіху – 2024», на щорічній церемонії нагородження,
разом із правом використання її образу в рекламі та маркуванні.
|
|