Результати голосування Експертів 2010 року у категорії Магазини одягу / Магазин спідньої білизни
1. |
|
Milavitsa |
100,00% |
5 |
|
2. |
|
Atlantic |
50,00% |
2,50 |
|
2. |
|
Sealine |
50,00% |
2,50 |
|
2. |
|
Дефиле |
50,00% |
2,50 |
|
–. |
|
Belle Femme |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
DIM |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Etam |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Flirt |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Kleo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
L’etude |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Інженю |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Афродита |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Бюстье |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дім білизни |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Жіноча спокуса |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мир белья |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку галузевих спеціалістів найкращим вибором 2010 року, рекомендаціею експертів №1 у категорії «Магазин спідньої білизни». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|