«Фаворити Успіху» logo Магазин спідньої білизни :: Результати народного голосування 2011 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2011 року у категорії
Магазини одягу / Магазин спідньої білизни
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
2
Дім білизни  37,21% 5
2.
3
Бюстье  30,23% 4,25
3.
1
Milavitsa  27,91% 3,84
4. Atlantic  25,58% 3,53
5. Sealine  16,28% 2,03
6.
~
DIM  11,63% 1,62
6. Дефиле  13,95% 1,62
8.
~
Афродита  9,30% 1,35
9.
6
Мир белья  11,63% 1,27
10.
6
Kleo  9,30% 1,18
11.
5
Flirt  6,98% 1,08
12.
5
Belle Femme  6,98% 0,95
12.
~
L’etude  6,98% 0,95
14.
6
Жіноча спокуса  4,65% 0,50
15.
~
Etam  2,33% 0,23

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2011 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спідньої білизни».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/underwear-store/?results=2011U