Результати народного голосування 2013 року у категорії Магазини одягу / Магазин спідньої білизни
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Milavitsa |
32,56% |
5 |
|
2. |
|
Atlantic |
27,91% |
4,94 |
|
3. |
1 |
Бюстье |
27,91% |
4,51 |
|
4. |
6 |
Etam |
18,60% |
3,14 |
|
5. |
3 |
Дім білизни |
18,60% |
2,91 |
|
6. |
|
Мир белья |
16,28% |
2,69 |
|
7. |
4 |
Дефиле
|
20,93% |
2,50 |
|
8. |
~ |
Kleo |
11,63% |
2,16 |
|
9. |
4 |
DIM |
9,30% |
2,11 |
|
10. |
|
Bebetta |
6,98% |
1,69 |
|
11. |
6 |
L’etude |
9,30% |
1,37 |
|
12. |
6 |
Sealine |
9,30% |
1,07 |
|
12. |
6 |
Жіноча спокуса |
9,30% |
1,07 |
|
14. |
~ |
Belle Femme |
6,98% |
1,02 |
|
15. |
5 |
75B |
4,65% |
0,79 |
|
16. |
6 |
Flirt |
2,33% |
0,39 |
|
16. |
~ |
Афродита |
2,33% |
0,39 |
|
18. |
~ |
База Белья |
2,33% |
0,23 |
|
–. |
|
Інженю |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2013 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спідньої білизни». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2013 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|