Результати народного голосування 2014 року у категорії Магазини одягу / Магазин спідньої білизни
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Women’secret
|
24,24% |
5 |
|
2. |
1 |
Milavitsa |
36,36% |
4,69 |
|
3. |
2 |
Atlantic |
15,15% |
2,09 |
|
4. |
3 |
Бюстье |
15,15% |
2,04 |
|
5. |
11 |
L’etude |
9,09% |
1,88 |
|
6. |
8 |
Kleo |
12,12% |
1,69 |
|
7. |
15 |
Афродита |
9,09% |
1,17 |
|
8. |
14 |
75B |
6,06% |
1,06 |
|
8. |
7 |
Дефиле |
6,06% |
1,06 |
|
8. |
12 |
Жіноча спокуса |
6,06% |
1,06 |
|
11. |
15 |
Flirt |
6,06% |
0,82 |
|
12. |
9 |
DIM |
3,03% |
0,70 |
|
13. |
|
Belle Femme |
6,06% |
0,63 |
|
13. |
6 |
Мир белья |
6,06% |
0,63 |
|
15. |
10 |
Bebetta |
3,03% |
0,47 |
|
15. |
~ |
Інженю |
3,03% |
0,47 |
|
17. |
4 |
Etam |
3,03% |
0,28 |
|
17. |
5 |
Дім білизни |
3,03% |
0,28 |
|
–. |
12 |
Sealine |
0,00% |
0 |
|
–. |
16 |
База Белья |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спідньої білизни». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|