Результати народного голосування 2015 року у категорії Магазини одягу / Магазин спідньої білизни
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Milavitsa |
44,74% |
5 |
|
2. |
13 |
Дім білизни |
28,95% |
3,39 |
|
3. |
8 |
Жіноча спокуса |
21,05% |
2,36 |
|
4. |
1 |
Women’secret
|
26,32% |
2,07 |
|
5. |
4 |
Бюстье |
18,42% |
2,01 |
|
6. |
~ |
Sealine |
10,53% |
1,32 |
|
7. |
8 |
Дефиле |
10,53% |
1,03 |
|
8. |
3 |
Atlantic |
7,89% |
0,98 |
|
9. |
5 |
L’etude |
5,26% |
0,92 |
|
10. |
12 |
Інженю |
7,89% |
0,86 |
|
11. |
12 |
Bebetta |
7,89% |
0,69 |
|
11. |
7 |
Афродита |
5,26% |
0,69 |
|
13. |
~ |
База Белья |
5,26% |
0,63 |
|
13. |
11 |
Мир белья |
5,26% |
0,63 |
|
15. |
8 |
75B |
2,63% |
0,17 |
|
15. |
10 |
DIM |
2,63% |
0,17 |
|
15. |
13 |
Etam |
2,63% |
0,17 |
|
15. |
9 |
Flirt |
2,63% |
0,17 |
|
–. |
11 |
Belle Femme |
0,00% |
0 |
|
–. |
6 |
Kleo |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MenBox |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спідньої білизни». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|