Результати народного голосування за 2 квартал 2016 року у категорії Магазини одягу / Магазин спідньої білизни
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
4 |
Women’secret |
45,45% |
5 |
|
2. |
|
Milavitsa |
27,27% |
3 |
|
3. |
|
Білизна Street
|
18,18% |
2 |
|
3. |
|
Бюстье |
18,18% |
2 |
|
3. |
|
Дефиле |
18,18% |
2 |
|
3. |
4 |
Жіноча спокуса |
18,18% |
2 |
|
7. |
~ |
Flirt |
9,09% |
1 |
|
7. |
~ |
Kleo
|
9,09% |
1 |
|
7. |
~ |
L’etude
|
9,09% |
1 |
|
7. |
4 |
Sealine |
9,09% |
1 |
|
7. |
4 |
Інженю |
9,09% |
1 |
|
7. |
3 |
Афродита |
9,09% |
1 |
|
7. |
1 |
Дім білизни |
9,09% |
1 |
|
7. |
~ |
Мир белья |
9,09% |
1 |
|
–. |
|
75B
|
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Atlantic |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bebetta |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Belle Femme |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
DESEO |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
DIM |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Etam |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MenBox |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
База Белья
|
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2016 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|