Результати народного голосування за 3 квартал 2019 року у категорії Магазини одягу / Магазин спідньої білизни
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
3 |
Білизна Street |
42,86% |
5 |
|
2. |
|
Atlantic |
28,57% |
3,33 |
|
2. |
~ |
Kleo |
28,57% |
3,33 |
|
2. |
|
Milavitsa |
28,57% |
3,33 |
|
2. |
4 |
Sealine |
28,57% |
3,33 |
|
2. |
1 |
Women’secret |
28,57% |
3,33 |
|
7. |
4 |
DIM |
14,29% |
1,67 |
|
7. |
~ |
Жіноча спокуса |
14,29% |
1,67 |
|
–. |
4 |
75B |
0,00% |
0 |
|
–. |
3 |
Ajour |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Bebetta |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Belle Femme |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Etam |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Flirt |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
MenBox |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Інженю |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Афродита |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Бюстье |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дім білизни |
0,00% |
0 |
|
–. |
4 |
Дефиле |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мир белья |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|