Результати народного голосування 2019 року у категорії Магазини одягу / Магазин спідньої білизни
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
4 |
Milavitsa |
37,93% |
5 |
|
1. |
|
Women’secret |
37,93% |
5 |
|
3. |
8 |
Білизна Street |
31,03% |
3,61 |
|
4. |
5 |
Sealine |
20,69% |
3,17 |
|
5. |
7 |
Atlantic |
24,14% |
3,03 |
|
6. |
3 |
Kleo |
13,79% |
2,16 |
|
7. |
6 |
Etam |
10,34% |
1,49 |
|
8. |
11 |
DIM |
10,34% |
1,44 |
|
9. |
10 |
Жіноча спокуса |
10,34% |
1,25 |
|
10. |
14 |
75B |
3,45% |
0,48 |
|
10. |
~ |
Інженю |
3,45% |
0,48 |
|
10. |
~ |
Афродита |
3,45% |
0,48 |
|
10. |
12 |
Дефиле |
3,45% |
0,48 |
|
10. |
13 |
Мир белья |
3,45% |
0,48 |
|
15. |
9 |
Бюстье |
3,45% |
0,29 |
|
–. |
2 |
Ajour |
0,00% |
0 |
|
–. |
13 |
Bebetta |
0,00% |
0 |
|
–. |
14 |
Belle Femme |
0,00% |
0 |
|
–. |
14 |
Flirt |
0,00% |
0 |
|
–. |
10 |
MenBox |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Дім білизни |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2019 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин спідньої білизни». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|