Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2006 рік.
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Секунда
66,10%
5
2.
Swatch
18,64%
1,44
3.
~
Damiani
13,56%
1,11
4.
Будинок подарунків
11,86%
1,034
5.
Basel
13,56%
1,026
6.
~
Chopin
8,47%
0,871
7.
Noblesse
11,86%
0,730
8.
2
Cartier
8,47%
0,655
9.
~
Chopard
6,78%
0,621
10.
~
Franck Muller
8,47%
0,526
11.
~
Рів’єра
5,08%
0,367
12.
3
Royal Time
3,39%
0,288
13.
~
Avenue
3,39%
0,246
14.
Swiss Made
5,08%
0,238
15.
~
Palace Boutique
1,69%
0,167
15.
Каштан
1,69%
0,167
17.
~
Van Cleef & Arpels
1,69%
0,079
17.
~
Гауді
1,69%
0,079
–.
Chatel
0,00%
0
–.
Edelweiss
0,00%
0
–.
Granato
0,00%
0
–.
Lakar
0,00%
0
–.
4
Louvre
0,00%
0
–.
Piaget
0,00%
0
–.
Saga
0,00%
0
–.
Консул
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин годинників».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.