Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2011 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2011 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Секунда
61,90%
5
2.
Swatch
47,62%
3,85
3.
Cartier
28,57%
2,31
4.
Royal Time
23,81%
1,92
4.
Swiss Time
23,81%
1,92
6.
~
Noblesse
19,05%
1,54
7.
5
Basel
14,29%
1,15
7.
5
Edelweiss
14,29%
1,15
7.
5
Консул
14,29%
1,15
10.
3
Avenue
9,52%
0,77
10.
~
Chopin
9,52%
0,77
12.
4
Chopard
4,76%
0,38
12.
5
Palace Boutique
4,76%
0,38
12.
4
Swiss Made
4,76%
0,38
12.
4
Каштан
4,76%
0,38
–.
Chatel
0,00%
0
–.
5
Damiani
0,00%
0
–.
Kleynod
0,00%
0
–.
5
Louvre
0,00%
0
–.
Van Cleef & Arpels
0,00%
0
–.
Гауді
0,00%
0
–.
5
МАЙ-ЧАС
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2011 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.