Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2012 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2012 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Секунда
33,33%
5
2.
6
Edelweiss
11,11%
1,67
2.
~
Kleynod
11,11%
1,67
2.
4
Royal Time
11,11%
1,67
2.
Swatch
11,11%
1,67
2.
8
Swiss Made
11,11%
1,67
2.
~
Van Cleef & Arpels
11,11%
1,67
–.
7
Avenue
0,00%
0
–.
6
Basel
0,00%
0
–.
3
Cartier
0,00%
0
–.
Chatel
0,00%
0
–.
8
Chopard
0,00%
0
–.
7
Chopin
0,00%
0
–.
Damiani
0,00%
0
–.
Louvre
0,00%
0
–.
5
Noblesse
0,00%
0
–.
8
Palace Boutique
0,00%
0
–.
4
Swiss Time
0,00%
0
–.
Гауді
0,00%
0
–.
8
Каштан
0,00%
0
–.
6
Консул
0,00%
0
–.
МАЙ-ЧАС
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.