«Фаворити Успіху» logo Магазин годинників :: Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин годинників
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Секунда  50,00% 5
2. Swatch  25,00% 2,50
3.
5
Basel  16,67% 1,67
3.
~
Palace Boutique  16,67% 1,67
5.
4
Chopard  8,33% 0,83
5.
~
Damiani  8,33% 0,83
5.
4
Royal Time  8,33% 0,83
5. Swiss Time  8,33% 0,83
5.
~
Van Cleef & Arpels  8,33% 0,83
5.
~
Гауді  8,33% 0,83
5. Каштан  8,33% 0,83
5.
~
МАЙ-ЧАС  8,33% 0,83

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/watches-and-clocks/?results=20142