Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування за 2 квартал 2014 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Секунда
50,00%
5
2.
Swatch
25,00%
2,50
3.
5
Basel
16,67%
1,67
3.
~
Palace Boutique
16,67%
1,67
5.
4
Chopard
8,33%
0,83
5.
~
Damiani
8,33%
0,83
5.
4
Royal Time
8,33%
0,83
5.
Swiss Time
8,33%
0,83
5.
~
Van Cleef & Arpels
8,33%
0,83
5.
~
Гауді
8,33%
0,83
5.
Каштан
8,33%
0,83
5.
~
МАЙ-ЧАС
8,33%
0,83
–.
4
Avenue
0,00%
0
–.
3
Cartier
0,00%
0
–.
Chopin
0,00%
0
–.
Edelweiss
0,00%
0
–.
5
Kleynod
0,00%
0
–.
Louvre
0,00%
0
–.
4
Noblesse
0,00%
0
–.
5
Swiss Made
0,00%
0
–.
Консул
0,00%
0
–.
Шатель (Shatel)
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.