Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2014 рік.
Результати народного голосування 2014 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Секунда
66,67%
5
2.
Swatch
21,21%
1,58
3.
7
Royal Time
18,18%
1,33
4.
5
Cartier
9,09%
0,71
5.
3
Noblesse
6,06%
0,46
5.
11
Swiss Made
6,06%
0,46
7.
6
Basel
6,06%
0,42
7.
12
Damiani
6,06%
0,42
7.
~
Palace Boutique
6,06%
0,42
7.
12
МАЙ-ЧАС
6,06%
0,42
11.
8
Kleynod
3,03%
0,25
12.
4
Chopard
3,03%
0,21
12.
10
Edelweiss
3,03%
0,21
12.
8
Swiss Time
3,03%
0,21
12.
~
Van Cleef & Arpels
3,03%
0,21
12.
Гауді
3,03%
0,21
12.
9
Каштан
3,03%
0,21
–.
4
Avenue
0,00%
0
–.
Chopin
0,00%
0
–.
Louvre
0,00%
0
–.
12
Консул
0,00%
0
–.
Шатель (Shatel)
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин годинників».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.