Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Секунда
65,00%
5
2.
3
Royal Time
30,00%
2,31
3.
Cartier
15,00%
1,15
4.
~
Avenue
10,00%
0,77
4.
2
Swatch
10,00%
0,77
4.
~
Гауді
10,00%
0,77
4.
~
Каштан
10,00%
0,77
4.
~
Шатель (Shatel)
10,00%
0,77
9.
~
Chopard
5,00%
0,38
9.
~
Edelweiss
5,00%
0,38
9.
~
Kleynod
5,00%
0,38
9.
~
Swiss Time
5,00%
0,38
9.
~
МАЙ-ЧАС
5,00%
0,38
–.
~
Консул
5,00%
0,38
–.
Basel
0,00%
0
–.
Chopin
0,00%
0
–.
Damiani
0,00%
0
–.
Noblesse
0,00%
0
–.
Palace Boutique
0,00%
0
–.
Van Cleef & Arpels
0,00%
0
–.
Louvre
0,00%
0
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.