«Фаворити Успіху» logo Магазин годинників :: Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року
© FAVOR.com.ua
 
Disabled Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії
Магазини, супермаркети, торговельні центри / Магазин годинників
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Секунда  65,00% 5
2.
3
Royal Time  30,00% 2,31
3. Cartier  15,00% 1,15
4.
~
Avenue  10,00% 0,77
4.
2
Swatch  10,00% 0,77
4.
~
Гауді  10,00% 0,77
4.
~
Каштан  10,00% 0,77
4.
~
Шатель (Shatel)  10,00% 0,77
9.
~
Chopard  5,00% 0,38
9.
~
Edelweiss  5,00% 0,38
9.
~
Kleynod  5,00% 0,38
9.
~
Swiss Time  5,00% 0,38
9.
~
МАЙ-ЧАС  5,00% 0,38
–.
~
Консул  5,00% 0,38

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/watches-and-clocks/?results=20151