Категорію було виключено з респондентських анкет року за рішенням організаторів рейтингу «Фаворити Успіху», і вона зараз неактивна. Тут показані старі результати дослідження народних уподобань за 2015 рік.
Результати народного голосування 2015 року у категорії
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
Секунда
70,21%
5
2.
4
Cartier
17,02%
1,25
3.
8
Каштан
14,89%
1,09
4.
3
Royal Time
17,02%
0,91
5.
2
Swatch
10,64%
0,78
6.
~
Avenue
8,51%
0,69
7.
8
Chopard
8,51%
0,68
8.
7
Kleynod
6,38%
0,52
9.
5
Noblesse
4,26%
0,41
10.
~
Шатель (Shatel)
6,38%
0,349
11.
8
Edelweiss
4,26%
0,346
12.
6
Damiani
4,26%
0,335
13.
8
Swiss Time
4,26%
0,252
14.
8
Гауді
4,26%
0,192
–.
~
Консул
2,13%
0,096
15.
6
МАЙ-ЧАС
2,13%
0,096
–.
6
Basel
0,00%
0
–.
Chopin
0,00%
0
–.
Louvre
0,00%
0
–.
6
Palace Boutique
0,00%
0
–.
8
Van Cleef & Arpels
0,00%
0
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2015 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин годинників».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.