Результати народного голосування 2014 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Винний магазин
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Good Wine |
46,67% |
5 |
|
2. |
1 |
Поляна |
36,67% |
4,39 |
|
3. |
|
Wine Time
|
23,33% |
2,96 |
|
4. |
7 |
Вінотека «Арлекін» |
13,33% |
2,35 |
|
5. |
8 |
Живые вина |
16,67% |
2,19 |
|
6. |
4 |
Dекантер |
3,33% |
0,71 |
|
6. |
10 |
Lavinia |
3,33% |
0,71 |
|
6. |
|
OK Wine |
3,33% |
0,71 |
|
6. |
9 |
ВинДжин (Премиум Вин) |
3,33% |
0,71 |
|
10. |
5 |
Paradis du Vin (Паради дю Вин) |
3,33% |
0,36 |
|
–. |
6 |
Strada dell Vino |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2014 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Винний магазин». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2014 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|