Результати народного голосування за 1 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Винний магазин
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
|
Поляна |
52,38% |
5 |
|
2. |
1 |
Good Wine |
33,33% |
3,18 |
|
3. |
|
Wine House |
19,05% |
1,82 |
|
4. |
~ |
Lavinia |
14,29% |
1,36 |
|
5. |
~ |
OK Wine |
9,52% |
0,91 |
|
5. |
~ |
Wine Time |
9,52% |
0,91 |
|
7. |
~ |
Dекантер |
4,76% |
0,45 |
|
7. |
2 |
Paradis du Vin (Паради дю Вин) |
4,76% |
0,45 |
|
7. |
~ |
Вінотека «Арлекін» |
4,76% |
0,45 |
|
7. |
~ |
ВинДжин (Премиум Вин) |
4,76% |
0,45 |
|
7. |
2 |
Живые вина |
4,76% |
0,45 |
|
–. |
|
Strada dell Vino |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|