Результати народного голосування за 3 квартал 2015 року у категорії Магазини, супермаркети, торговельні центри / Винний магазин
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
I квартал (січень—березень) |
|
II квартал (квітень—червень) |
|
III квартал (липень—вересень) |
|
IV квартал (жовтень—грудень) |
|
1. |
2 |
Good Wine |
50,00% |
5 |
|
1. |
2 |
Поляна |
50,00% |
5 |
|
3. |
~ |
OK Wine |
16,67% |
1,67 |
|
3. |
~ |
Strada dell Vino |
16,67% |
1,67 |
|
3. |
1 |
Wine Time |
16,67% |
1,67 |
|
3. |
2 |
Живые вина |
16,67% |
1,67 |
|
–. |
|
Dекантер |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Lavinia |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Paradis du Vin (Паради дю Вин) |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Wine House |
0,00% |
0 |
|
–. |
2 |
Вінотека «Арлекін» |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
ВинДжин (Премиум Вин) |
0,00% |
0 |
| |
|
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2015 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|