Результати народного голосування за 4 квартал 2019 року у категоріїІнтернет -магазини / Оптовий інтернет-магазин жіночого одягу
|
Сервіси спільних покупок призначені для покупки товарів безпосередньо від виробників за оптовими цінами.
Спільні покупки відбуваються групами людей на спеціалізованих сайтах, тематичних форумах (в «клубах спільних покупок») і через соціальні мережі.
Спільна покупка (спільна закупівля, колективна покупка) — принцип організації покупки, при якому кілька осіб об’єднуються в групу для придбання товарів безпосередньо від постачальника або виробника за оптовими цінами, або в іншій країні.
Посередником між постачальником і покупцями стає організатор закупівлі (приватна особа, або організація, багато з яких зареєстровані за кордоном). Він займається вибором асортименту, пошуком постачальників, збором замовлень і оплати від учасників покупки (покупців), отриманням товару і передачею його покупцям. |
Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів. |
|
1. |
|
Gepur |
48,00% |
5 |
|
2. |
3 |
Аржен |
32,00% |
3,33 |
|
3. |
2 |
МираМод |
24,00% |
2,50 |
|
4. |
|
Look and Buy (L&B) |
12,00% |
1,25 |
|
5. |
|
Timo-Shop |
8,00% |
0,83 |
|
5. |
4 |
Тивардо |
8,00% |
0,83 |
|
–. |
5 |
Li Par |
0,00% |
0 |
| |