«Фаворити Успіху» logo Магазин жіночого одягу :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини одягу / Магазин жіночого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Cat Orange  21,10% 5
2. Mango  21,10% 4,95
3.
6
Mexx  14,68% 3,43
4. Anna Babenko  11,01% 2,59
5.
1
Benetton  11,01% 2,57
6.
3
Grand Gallery  10,09% 2,36
7.
6
Monton  9,17% 2,20
8.
5
Jennyfer  9,17% 2,13
9.
4
Promod  8,26% 1,97
10.
5
Naf Naf  8,26% 1,94
11.
6
Axara  6,42% 1,50
12. Шалена мода  5,50% 1,34
13. Motivi  5,50% 1,27
14.
6
Dolchedonna  4,59% 1,09
15.
4
Terranova  4,59% 1,06
16.
4
Polo Garage  3,67% 0,88
17.
5
BGN  3,67% 0,86
17. Escada  3,67% 0,86
17.
~
Helen Marlen  3,67% 0,86
20.
3
Castro  3,67% 0,83
21.
~
Olsen  2,75% 0,65
21.
~
Rest of best  2,75% 0,65
21. Tally Weijl  2,75% 0,65
24.
~
MaxMara  2,75% 0,63
24.
~
Подіум  2,75% 0,63
26. Agiotage  1,83% 0,44
26. Fornarina  1,83% 0,44
26.
~
Lacoste  1,83% 0,44
26.
4
Laura Ashley  1,83% 0,44
26.
~
Spazio  1,83% 0,44
26.
6
Рито  1,83% 0,44
32.
6
Fashion Club  1,83% 0,42
32.
6
Pep Llasera  1,83% 0,42
32.
~
Сезони моди  1,83% 0,42
35. Glenfield  0,92% 0,23
35. Hirsch  0,92% 0,23
35. In Wear  0,92% 0,23
35.
6
MoDaMo  0,92% 0,23
35.
~
Mosaic  0,92% 0,23
35. Orsay  0,92% 0,23
35. Victoria Gres  0,92% 0,23
35. Yves Saint Laurent  0,92% 0,23
35.
5
Олеся  0,92% 0,23
44. Betty Barclay  0,92% 0,21
44.
~
Elma-boutique  0,92% 0,21
44. Gianfranco Ferre  0,92% 0,21
44.
6
Morgan  0,92% 0,21
44. NB Pustovit  0,92% 0,21
44.
~
Oodji  0,92% 0,21
44.
~
Sensus  0,92% 0,21
44.
~
Windsor  0,92% 0,21

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин жіночого одягу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/womens-clothing-store/?results=2006U