«Фаворити Успіху» logo Магазин жіночого одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2012 року у категорії
Магазини одягу / Магазин жіночого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Mango  53,33% 5
2.
3
Oodji  40,00% 3,75
2. Zara  40,00% 3,75
4. Escada  20,00% 1,88
4.
3
Gucci  20,00% 1,88
4. Mexx  20,00% 1,88
4.
6
Naf Naf  20,00% 1,88
8.
3
Benetton  13,33% 1,25
8.
7
Jennyfer  13,33% 1,25
8.
7
Kira Plastinina  13,33% 1,25
8.
6
Lacoste  13,33% 1,25
8.
7
Promod  13,33% 1,25
8.
7
Tally Weijl  13,33% 1,25
14.
~
A.Tan  6,67% 0,63
14.
5
Argo Center  6,67% 0,63
14.
7
BGN  6,67% 0,63
14.
5
Castro  6,67% 0,63
14.
8
Grand Gallery  6,67% 0,63
14.
4
Marks&Spencer  6,67% 0,63
14.
7
MaxMara  6,67% 0,63
14.
5
Miss Sixty  6,67% 0,63
14.
8
Motivi  6,67% 0,63
14.
~
New Look  6,67% 0,63
14.
5
Next  6,67% 0,63
14.
8
Olsen  6,67% 0,63
14.
8
Orsay  6,67% 0,63
14.
7
Victoria Gres  6,67% 0,63
14.
8
Валентина  6,67% 0,63
14.
8
Подіум  6,67% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2012 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/womens-clothing-store/?results=20122