«Фаворити Успіху» logo Магазин жіночого одягу :: Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 1 квартал 2019 року у категорії
Магазини одягу / Магазин жіночого одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. H&M  47,06% 5
2.
3
Bershka  41,18% 4,38
3. Zara  23,53% 2,50
4.
1
Mango  17,65% 1,88
4. Mexx  17,65% 1,88
4. Oodji  17,65% 1,88
7.
~
Benetton  11,76% 1,25
7.
4
BGN  11,76% 1,25
7.
5
Cat Orange  11,76% 1,25
7.
2
Gloria Jeans  11,76% 1,25
7.
5
Pull and bear  11,76% 1,25
7.
~
Tally Weijl  11,76% 1,25
7.
2
VOVK  11,76% 1,25
7.
4
Waikiki  11,76% 1,25
7.
~
Women’secret  11,76% 1,25
16.
5
Arizzo  5,88% 0,63
16.
~
Castro  5,88% 0,63
16.
~
Cropp town (Кроп таун)  5,88% 0,63
16.
4
Escada  5,88% 0,63
16.
5
Goldi льонокомбінат  5,88% 0,63
16.
5
Gucci  5,88% 0,63
16.
5
Guess  5,88% 0,63
16.
5
Marks&Spencer  5,88% 0,63
16.
~
Naf Naf  5,88% 0,63
16.
4
Next  5,88% 0,63
16.
4
OSTIN  5,88% 0,63
16.
~
Promod  5,88% 0,63

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2019 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/womens-clothing-store/?results=20191