Результати народного голосування 2005 року у категорії Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
1. |
|
Benetton |
47,62% |
5 |
|
2. |
|
Energie |
38,10% |
4,62 |
|
3. |
|
Mango |
28,57% |
3,46 |
|
4. |
|
Colin’s |
23,81% |
2,88 |
|
4. |
|
Sela |
23,81% |
2,88 |
|
6. |
|
Morgan |
19,05% |
2,31 |
|
7. |
|
Castro |
14,29% |
1,73 |
|
7. |
|
Diezel & Gas |
14,29% |
1,73 |
|
7. |
|
Terranova |
14,29% |
1,73 |
|
10. |
|
Chevignon |
9,52% |
1,15 |
|
10. |
|
Jeanzoo |
9,52% |
1,15 |
|
–. |
|
Rest of Best |
9,52% |
1,15 |
|
10. |
|
Шалена мода |
9,52% |
1,15 |
|
13. |
|
Lee Cooper |
4,76% |
0,58 |
|
13. |
|
Sisley |
4,76% |
0,58 |
|
13. |
|
Timberland |
4,76% |
0,58 |
|
13. |
|
X-treme |
4,76% |
0,58 |
|
13. |
|
Young Club |
4,76% |
0,58 |
|
–. |
|
Fashion Club |
0,00% |
0 |
|
–. |
|
Мустанг |
0,00% |
0 |
| |
|
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2005 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин молодіжного одягу». Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2005 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|