«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування 2006 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування 2006 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1.
4
Sela  34,21% 5
2.
3
Mango  28,95% 4,45
3.
4
Colin’s  27,63% 3,91
4.
1
Benetton  27,63% 3,73
5. Esprit  5,26% 3,37
6. Castro  14,47% 2,26
7. Шалена мода  15,79% 2,21
8.
6
Diezel & Gas  14,47% 1,93
9. Motivi  13,16% 1,81
10.
6
Terranova  11,84% 1,70
11.
2
Energie  10,53% 1,58
12.
5
Morgan  9,21% 1,50
13.
8
X-treme  10,53% 1,35
14. Miss Sixty  3,95% 1,26
15.
8
Lee Cooper  7,89% 1,09
16.
8
Sisley  6,58% 0,99
17.
8
Timberland  3,95% 0,71
18.
7
Chevignon  5,26% 0,66
19.
~
Мустанг  2,63% 0,56
20.
8
Young Club  2,63% 0,46
21.
~
Fashion Club  2,63% 0,36
22.
7
Jeanzoo  2,63% 0,33

Notice
Участник, що посів 1-у позицію в цьому рейтингу є на думку українських споживачів найкращим вибором 2006 року, рекомендаціею споживачів №1 у категорії «Магазин молодіжного одягу».
Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2006 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=2006U