Підсумкові результати голосування 2008 року за інтегральною оцінкою у категорії Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Комплексний, «абсолютний» рейтинг розраховується
за результатами голосування трьох респондентських груп.
|
|
Споживачі (40%) |
|
Експерти (40%) |
|
Знаменитості (20%) |
|
Інтегральний рейтинг складається за оцінками трьох журі. Фаворитів року визначають:
Споживачі (небайдужа громадськість),
Експерти (авторитетні спеціалісти даного напрямку ринку) і
Журі Успішних Людей (відомі публічні люди і знаменитості).
При формуванні комплексних рейтингів, прийняті наступні вагомості:
|
Абсолютний бал = нормований до 5-бальної шкали
(середній за рік бал Споживачів × 0,4) +
(бал Експертів × 0,4) +
(бал Журі Успішних Людей × 0,2).
|
1. |
|
Colin’s |
|
5 |
|
2. |
5 |
Mango
|
|
4,84 |
|
3. |
|
Benetton
|
|
4,45 |
|
4. |
7 |
Terranova |
|
3,65 |
|
5. |
2 |
Sela |
|
3,50 |
|
6. |
4 |
Esprit |
|
3,46 |
|
7. |
12 |
Energie
|
|
2,80 |
|
8. |
13 |
Шалена мода |
|
2,79 |
|
9. |
17 |
Lee Cooper |
|
2,16 |
|
10. |
8 |
Castro
|
|
1,86 |
|
11. |
6 |
Diezel & Gas |
|
1,65 |
|
12. |
11 |
Promod
|
|
1,46 |
|
13. |
10 |
Miss Sixty
|
|
1,35 |
|
14. |
18 |
Fashion Club
|
|
1,10 |
|
15. |
19 |
Motivi |
|
1,08 |
|
16. |
15 |
Morgan |
|
1,02 |
|
17. |
9 |
Мустанг |
|
1,00 |
|
18. |
14 |
X-treme |
|
0,97 |
|
19. |
20 |
Young Club |
|
0,85 |
|
20. |
14 |
Jeanzoo
|
|
0,63 |
|
21. |
|
Tally Weijl |
|
0,44 |
|
22. |
16 |
Timberland |
|
0,36 |
|
23. |
21 |
Sisley
|
|
0,23 |
|
24. |
|
Store 205 |
|
0,11 |
|
–. |
22 |
Chevignon |
|
0 |
| |
|
Магазин що посів 1-шу позицію в даному рейтингу, є найкращим за оцінкою споживачів та найуспішнішим торговельним закладом України 2008 року в категорії «Магазин молодіжного одягу»! Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2008 року,
в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією.
У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації,
обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність
активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію
про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
|
|