«Фаворити Успіху» logo Магазин молодіжного одягу :: Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року
© FAVOR.com.ua
 
Результати народного голосування за 2 квартал 2010 року у категорії
Магазини одягу / Магазин молодіжного одягу
Info Річний рейтинг за результатами голосування Споживачів обчислюється як середнє арифметичне балів, отриманих конкурсантом у кожному з 4-ьох річних кварталів.
I квартал (січень—березень)
II квартал (квітень—червень)
III квартал (липень—вересень)
IV квартал (жовтень—грудень)
1. Colin’s  40,74% 5
1.
3
Mango  40,74% 5
3.
6
Promod  25,93% 3,18
3.
8
Tally Weijl  25,93% 3,18
5.
6
Peacocks  22,22% 2,73
6.
2
Benetton  18,52% 2,27
7.
5
Sela  14,81% 1,82
7.
5
Terranova  14,81% 1,82
9.
7
Esprit  11,11% 1,36
9.
8
Fashion Club  11,11% 1,36
9.
4
Miss Sixty  11,11% 1,36
9.
~
Tuso  11,11% 1,36
13. Ecko  7,41% 0,91
–.
~
Мустанг  7,41% 0,91
14.
7
Castro  3,70% 0,45
14.
8
Energie  3,70% 0,45
14.
5
Lee Cooper  3,70% 0,45
14.
9
Sisley  3,70% 0,45
–.
~
X-treme  3,70% 0,45
–.
~
Young Club  3,70% 0,45
–.
9
Шалена мода  3,70% 0,45

Notice Використання цього рейтингу дозволяється тільки з обов’язковим посиланням на джерело.
Цей рейтинг було складено в результаті вивчення громадських уподобань 2010 року, в рамках конкурсу торгових марок «Фаворити Успіху» в Україні і є вільною інформацією. У разі повної або часткової перепублікація почерпнутою з цього рейтингу інформації, обов’язковим є згадка назви конкурсу «Фаворити Успіху» в друкованих виданнях, або наявність активного гіперпосилання на цю сторінку в електронних ЗМІ.
Розширений звіт-буклет про дослідження, що включає демографічну статистику респондентів, розбивку по регіонах, інформацію про поіменний склад спеціальних журі тощо, може бути також отриманий у організаторів конкурсу.
https://favor.com.ua/vote/citylife/youth-clothing-store/?results=20102